niedziela, 13 września 2015

Ostatnia część akademii + zwierzak ♥

Hej !
Właśnie skończyłam robić wszystkie zadania z Akademii :)
Na początek pokażę wam, całą mapę wykonanych zadań z jeszcze nie odebranym zwierzakiem :)



Ale zawsze musi być też zła wiadomość.... Oczywiście ostatnie zadanie, mnie przeraziło. Przez całą akademię, zadanie były tak banalnie proste ! A OSTATNIE ZADANIE? Proszę bardzo !


















Nie, to nie żart. OSTATNIE zadanie zawsze musi coś zepsuć :( i  w dodatku przedłuża czas o (w moim przypadku) 2 dni do odebrania boonie !
Ja już to zadanie zrobiłam, i tak jak obiecałam wam w poprzednim poście, pokażę wam ostatnią rzecz z akademii oraz naszego booniaka :)

Ostatnią rzeczą ubraniową którą możemy otrzymać po zrobieniu wszystkich zadań jest :




















Nie pamiętam dokładnie jak to się nazywa :")

A teraz czas na NAJLEPSZE.. czyli  ZWIERZAKA ♥

Tak bardzo nie mogłam się doczekać jak on będzie wyglądał ! A teraz ? Proszę bardzo ! Jest taki słoodki ♥





















Na koniec wrzucę wam jeszcze filmik który nagrałam przed chwilą, o wszysatkich rzeczach z Akademii :* , nie ma go na YouTub'ie bo nagrałam go specjalnie na bloga :)
A oto on ♥ :



Dziękuję za przeczytanie ♥

Poprzedni post : Szkoła, MSP z Akademią oraz nowość w Msp App :)


Dzięki, cześć ! :)

~Tori ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz