niedziela, 6 września 2015

Szkoła, MSP z Akademią oraz nowość w Msp App :)

Hejjjj !
Stali czytelnicy mojego bloga, mogą zauważyć ,że nie było mnie przez jakiś tydzień. Mam już plan, więc niedługo podam terminy postów ♥ Dlaczego mnie nie było ? Szkoła. 2 tygodnie temu przeprowadziłam się do Gdańska. W związku z tym musiałam ogarnąć nowy dom i te sprawy. Z czym wiąże się też nowa klasa. Musiałam ich trochę poznać. Ale dość o mnie. Ostatnio jak za pewne zauważyliście pojawiła się Akademia MSP. Dziś obejdzie się bez zbędnych zdjęć, będzie ich tylko kilka. A więc.. wspominałam o Akademii MSP, tak ? ;D



Od jakiegoś czasu na MSP pojawiły się nowe zadania :)
Nagroda za wykonanie każdego zadania to :


Zauważyłam ,że za każde zadanie jest inna liczba FM i SC. To jest ilość za wykonanie pierwszego zadania.

Jako ,że dziś jest 6 września, odblokowali kolejne zadania. Co prawda wczoraj..


Ale dziś mogę wam pokazać nagrody za pierwszy i drugi zestaw zadań.
Z pierwszego zestawu otrzymujemy fajnego misiaka do ubrania na ramię :



Jak widać na 2 zdjęciu powyżej, mam już ukończone wszystkie odblokowane zadania. kolejne i ostatnie za które można będzie wygrać kolejny gadżet oraz akademickiego zwierzaka, będą odblokowane 10 września. Natomiast rzecz którą otrzymamy po wykonaniu drugiego zestawu zadać, to kolorowa bluza :

 I na tym temacie to wszystko. W kolejnym poście pokażę wam kolejną rzecz z zadać oraz oczywiście zwierzaka :))

CIEKAWI WAS O CO CHODZI Z MSP APP ?

Otóż od nie dawna na Aplikacji Moviestarplanet pojawiła się opcja "Podziel się ze znajomymi" w artbookach i chyba look'ach, o czym można dowiedzieć się czytając "nowości" (na MSP oczywiście ;p)



No i myślę ,że w dzisiejszym poście to już wszystko, i jeszcze raz przepraszam za moją nieobecność ! :c


Poprzedni post : Jak zarobić fejms + sc i prezent ?

Dziękuję za przeczytanie ! Cześć ! ;D

~Tori ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz