sobota, 29 sierpnia 2015

Co zrobić aby mój zwierzak urósł ?

Hej,
Dzisiejszy post będzie o dwóch sposobach na rośnięcie zwierzaka.
Pierwszy będzie dla ambitnych, drugi zaś dla leniuchów.
Zaczynajmy :)


                                Wprowadzenie :


Gdy kupujemy Boonies/Boonsters, nasze zwierzaki są na najniższym stopniu wielkości - 0 Lvl.
Wkleję wam podgląd rośnięcia zwierzaka :
            













                                                                      Sposób 1 :

* Jest to sposób najprostszy, używany przez większość moviestar. Tu aby zwierzak urósł, trzeba po prostu się nim opiekować, tak, aby w jak najszybszym czasie zdobywał coraz większe level'e.
Jak wiadomo, na poziomie 6 nasz zwierzak uczy się pierwszej sztuczki. a kolejnej na 12. I tak co 6 poziomów. Ale na 12, nie tylko nasz zwierzaczek uczy się sztuczki, ale też rośnie na 2 etap. Kolejny etap, 3 (ostatni), będzie w 18 lvl'u zwierzaka.

W SKRÓCIE :
-6 LVL - 1 ETAP
-12 LVL - 2 ETAP
-18 LVL 3 (OSTATNI) ETAP


                                      Sposób 2 : 


* Jak już wspomniałam, sposób 2 jest dla leniuszków. Tutaj trzeba po prostu mieć diamenty na wydanie. Instrukcja jest prosta - Wchodzimy w sklep diamonds, klikamy "rośnięcie zwierzaka" A następnie... :




Klikamy "rośnięcie" a zwierzak po prostu rośnie jeden etap wyżej.



Informacja : Wszystkie zwierzaki ukazane na zdjęciach, należą do mnie. :)

Myślę ,że na dzisiaj to wszystko ;p
Mam nadzieję ,że pomogłam ;*























~Tori ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz