niedziela, 30 sierpnia 2015

Ostatni post o fałszywce. Temat skończony.

Hejo ludu !
Sytuacja z Klaudią zaczyna mnie rozbawiać. Na prawdę :")
Nie będę nic mówić, powiem tylko ,że na niżej przedstawionych zdjęciach, znajdziecie Tekst z wiadomości Które do mnie pisała. W nie których z nich znajdują się groźby.
Na zdjęciach zaznaczyłam szczególne fragmenty :
-Na cienko czerwono zaznaczyłam błędy ortograficzne, gramatyczne oraz interpunkcyjne.
-Na grubo czerwono zaznaczyłam groźby
A o to zdjęcia :














Yhhh... Tak, wiem, trochę to długie ;/
Jeżeli ktoś czytał chociaż zaznaczone na grubo fragmenty wie, że napisała ,że "napisze posta na blogu". I oczywiście - napisała :

Ten post jest krótki, ale na (nie) temat.
Krótki. Mój komentarz do tego posta jest od niego 3 razy dłuższy. A jego treść ? Proszę bardzo ! :

Możliwe ,że komentarz jest już usunięty. Tak, usuwa wszystkie komentarze jej zdaniem "reklamujące" i "obrażające ją". Na szczęścia ja zdążyłam zrobić screen'a. Jak widzicie, popełniłam OGROMNY błąd "przyjaźniąc" się z nią, a przede wszystkim zakładając jej bloga. Teraz jest on wykorzystywany przeciwko mnie..
Adres bloga tej dziewczyny to : msp-z-klaudynka.blogspot.com, a jej nazwa użytkownika na MSP to jak już mogliście zauważyć : kbkbkb12345
Ach, trudno. Życie. Ale w ten sposób znalazłam kolejną fałszywkę. Nie polecam uczucia bycia oszukiwaną przez "bliską osobę"
Dzięki, to już chyba wszystko na dziś. Pewnie zastanawiacie się jeszcze nad tytułem posta..
Jest to ostatni post związany z naszą mądrą, małą Klaudią. Na takie posty szkoda mi czasu, bo za to mogłabym napisać wam coś przydatnego o MSP.
Bardzo dziękuję ,że przeczytaliście wszystkie moje zażalenia ♥ Jesteście najlepsi ♥
Ja będę kończyć.. Cześć ! ;*



Poprzedni post : Co zrobić aby mój zwierzak urósł ?
:)




















~Tori ♥

1 komentarz:

  1. Ja mam na imię Klaudia XD
    Zapraszam na mojego bloga: szalona-przygoda-po-msp.blogspot.com
    Sorki za reklamę!
    A, i jeszcze jedno. Jak zrobić takie fioletowe tło jak się pisze posta?

    OdpowiedzUsuń