sobota, 29 sierpnia 2015

KLAUDIA - BYĆ BLOGGEREM NIE ZNACZY KOPIOWAĆ..

Hej,
Dzisiaj jestem tak mega, MEGA naburmuszona przez cały dzień. Jak już wiecie mój blog prowadzę od zaledwie kilku dni i zdążyłam zrobić na nim kilka aktualizacji zmian. Jak już mówiłam, nie dawno zrobiłam blog także mojej koleżance. Która z każdej aktualizacji po trochu mnie kopiuje !
Klaudia, ty nie wiesz jak to zasmuca. Może i powinnam się cieszyć ,że może podoba ci się mój blog i że też chcesz mieć podobnego, ale kopiowanie kogoś to na prawdę nie jest miła sprawa :c
Najpierw po najwcześniejszej aktualizacji Klaudia chciała to samo co ja tło drugoplanowe. Tyle że w innych kolorach. Dokładniej takich :











Jedyną różnicą jest to że na tle głównym też ma takie paski.

Drugą rzeczą jest kursor. A mianowicie jego efekt. Z tego co pamiętam najpierw miała różowo-niebieskie serduszka, później FIOLETOWE gwiazdki, a na koniec wzięła FIOLETOWO-CZARNE te słoneczka przypominające kwiatki. To zauważyłam dzisiaj..





















A przecież ja mam fioletowo-czarne kwiatki i serduszka  ;//

Jak z nią pisałam to jak zauważyła mój gadżet o odliczaniu czasu do następnych wakacji to od razu taki chciała ! :c




Zdjęcie zrobiłam z mojego bloga bo Klaudia na szczęście zrezygnowała z kopiowania tej rzeczy..








Na prawdę, to jest tak wkurzające :(

Następną rzeczą jest podpis.
Jak ja na blogu opublikowałam pierwszy post, Klaudia go zobaczyła i napisała do mnie :









No to powiedziałam jej że na bloggerze.
Potem ona się pyta czy zrobię jej bloga bo ona nie umie. No to się zgodziłam, bo jesteśmy przyjaciółkami :c

No i zrobiłam jej tego bloga, potem ona na niego weszła i wgl, Opublikowała swój pierwszy wpis. Ja wtedy miałam już chyba jakieś 3-4 posty.
Gdy widziała mój pierwszy, musiała zauważyć mój podpis, bo pod swoim podpisała się :






A jak wszyscy wiemy, Ja podpisuję się "~Tori ♥ "
Dla ciekawskich dodam jeszcze że skrót "DM" oznacza "Dyzio, Muffinka", a skrót "Tori" to zdrobnienie od mojego imienia. (WikTORIa)


Jeszcze coś..

Klaudia !
Jeżeli to czytasz, chciałabym abyś się na mnie nie obrażała. Pisząc tego posta, chcę abyś już nic z mojego bloga - nie kopiowała. Robiąc to sprawiasz mi przykrość, a przyjaciółki raczej nie powinny tego robić. Mam nadzieję ,że zrozumiesz.

"Przyjaciel nigdy nie jest fałszywy.. Ale to wyjątki .. " :c ♥


Dzięki, na dzisiaj to wszystko, cześć !





















~Tori ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz